ЄВРОСОЮЗ ОФІЦІЙНО ЗАБОРОНИВ БЕНЗИНОВІ ТА ДИЗЕЛЬНІ МАШИНИ: ОГОЛОШЕНО ТЕРМІН



Європейський парламент проголосував за заборону продажу будь-яких нових транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння у 27 країнах Євросоюзу.

Пише - джерело.

Про це повідомляє агентство Reuters. Навколо цього доленосного питання точилася запекла боротьба. Консерватори намагалися зробити виняток для гібридних авто, а “зелені” скоротити терміни тотального переходу на електромобілі. У результаті було ухвалено компромісне рішення: заборонити продаж будь-яких нових транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння у 27 країнах Євросоюзу з 2035 року.

Графік передбачає зниження викидів CO2 від автомобілів на 55% у 2030 році в порівнянні з 2021-м – це жорсткіше у порівнянні з 37,5% скорочення викидів CO2, спочатку встановлені минулого року – яке вимагали автовиробники. Однак переговори ще не завершені, а завершальний етап переговорів має відбутися між Парламентом ЄС та Радою для подальшого визначення позицій кожної з 27 країн-членів, на додаток до врахування спеціальних винятків для дрібних виробників.

Однак ця пропозиція стосується лише нових автомобілів, а не вживаних. Це означає, що абсолютно нова бензинова автівка куплена у 2034 році, все одно буде легальною для їзди у 2035 році та далі. Проте, враховуючи, що життєвий цикл більшості автомобілів становить приблизно 15 років, можна очікувати, що вони повністю зникнуть з доріг до 2050 року. Та навіть після цих термінів європейські автовиробники все ще можуть виробляти двигуни внутрішнього згоряння, якщо вони експортуються та продаються за межами ЄС.

Нагадаємо, що Євросоюз вже є третім за величиною забруднювачем у світі, а на легкові та вантажні автомобілі припадає близько п’ятої частини викидів CO2. І, звісно, що перехід на екологічно чисті автомобілі є лише частиною ширшої кліматичної політики ЄС, яка вимагатиме радикальних скорочень викидів не лише з боку транспорту, а й промисловості та енергетики.

Продажі електромобілів в Європі стрімко зростають, також розвивається інфраструктура – вже пропонується п’ять швидких громадських зарядних пристроїв на кожні 100 км.


Читайте також:


Залишити коментар: