Днями мовна політика компанії McDonald’s викликала дискусії в українських соцмережах. Все почалося з невдоволення російськомовних клієнтів можливістю зробити онлайн-замовлення в ресторанах компанії лише українською чи англійською.
- джерело.Про це повідомляє BBC, пише “Цинічний Львів”.
14 червня блогер Анатолій Шарій розкритикував таку мовну політику в Telegram. “Це рішення в черговий раз підкреслює ставлення до половини населення України, що розмовляє російською”, написав він.У McDonald’s наголосили, що основною мовою спілкування компанії в Україні є українська.
“Відповідно до законодавства про мову, у компанії МакДональдз в Україні основною мовою комунікації є українська. Державною мовою ведеться вся офіційна документація, здійснюється рекламна комунікація, спілкування у соціальних мережах, наведена інформація на сайті та в куточку споживача”, – повідомили BBC News Україна в пресслужбі компанії.
В компанії підкреслили, що українська мова є пріоритетною і в спілкуванні з відвідувачами.
У мовної політики McDonald’s знайшлися і прихильники, і противники в соцмережах.
“Керівники або айтішники компанії Макдональдс вирішили дискримінувати чи потролити таким чином російськомовних громадян України? Ну ок. Давайте тоді ми, російськомовні українці, оголосимо їм бойкот”, – написав блогер Євген Хурсін.
“Це, звичайно, багато чого варте. Дивитися, як люди організовують бойкот МаДо за те, що там в меню немає перекладу таких слів як “Гамбургер”, “Чізбургер” і “Кока-Кола” з такої незрозумілої української мови на улюблену російську”, – пише журналіст Євген Муждірі.