Популярна мережа магазинів нацькувала на українців рекет


Скандал дійшов до вищої ланки, але це не допомогло

Протягом дня сотні клієнтів звертаються до популярної торговельної мережі “Цитрус”, навіть не підозрюючи – їх особисті дані можуть нахабно вкрасти з електронних пристроїв будь-якого зразка. А потім, в якості виправдання, обмежитися простим “ви нічого не доведете”.

- джерело.

Подібний випадок на своїй сторінці у Facebook описав Стас Графський. Він навіть намагався поспілкуватися зі директором Київської філії Вадимом Танченко, але той не захотів навіть вибачитися, не те що пояснити ситуацію. Під загрозою, як вважає відвідувач, опинилася приватна інформація не лише його родини, а безпека кожного українця:

“31 січня 2018 року моє сестра здала свій iPhone 6S в сервісний центр магазину Цитрус на Олімпійській за програмою “Абсолютна безпека” (далі ви зрозумієте весь цинізм назви програми). Телефон був визнаний таким що не підлягає відновленню. За домовленістю телефон був зданий для “відправки на утилізацію до Китаю”. Моя сестра почала отримувати дзвінки і смс з погрозами з різних номерів телефонів з вимогою дати шантажистам свій доступ до iCloud. В іншому випадку вони розішлють всім її фото (в тому числі особистого характеру), скористаються її паспортними даними (також знаходилися на телефоні) і навіть приїдуть до неї особисто, так як знають про неї все. Скріни листувань, записи дзвінків збережені і вже передані разом із заявою в поліцію”, – згадує Графський.

Але цього разу в “Цитрусі” не знали: вийшли на людину, яка не боїться відкрито говорити із шантажистами. Один, до слова, якраз сам себе і видав, “зливши” з яких саме номерів телефонували – виявилися корпоративні, партнери фірми. Замість утилізації та звернення до копів, директор нібито просто віддав гаджет людям з кримінальних кіл.

“Вони запевнили, що більше ніхто нас не потривожить, питання вирішене. Але це була чергова брехня, так як в цей момент я продовжував отримувати дзвінки з боку невідомих осіб, а особиста інформація моєї сестри вже була розіслана по її контактам. Реакцією Вадима було: “Ви все одно нічого не доведете…”. Поведінка і реакція керівництва компанії дають підставу думати, що такі випадки відбуваються на регулярній основі. Більш того, співробітники компанії самі її і організовують. Іншого пояснення їхніх дій, вірніше бездіяльності у мене немає. Моральний і фізичний стан сестри після того, що сталося залишу без коментарів – вона з нервовим зривом і в стані депресії. Ми вже подали заяву в поліцію”, – підсумував він.

Читайте також:


Залишити коментар: