Українські туристи самі винні в тому, що не змогли вилетіти з Туреччини.
Про це OBOZREVATEL заявив менеджер туроператора TPG. За його словами, сталася “абсурдна ситуація”.
“Зазвичай ми співпрацюємо з нашими партнерами, туристичним агентством у Туреччині. Їхні представники ведуть там туристів. Інформацію про те, що рейс перенесений, ми відправили ще вранці напередодні. Але в готелі вони її вивісили лише ввечері, о 21.00. Туристи ж переглянули інформацію в обід, коли там ще було 13.00. Хоча всіх туристів попереджають, що краще інформацію про виліт дивитися ввечері. Так склалося, вони не знали. Вранці автобус за ними приїхав, гід дзвонив, але ніхто у номері не відповів”, – зазначив представник туроператора.
За його словами, готель досить дорогий, і стороннім на його території ходити заборонено.
“Когось з ресепшена послали по туристів у номер, яка була його доля – ми поки не знаємо. Гід не міг затримувати весь автобус, інакше б запізнилися на рейс, тому вони поїхали. Тепер будемо з’ясовувати, вони можуть написати нам заяву”, – розповіли у туркомпанії.
У той же час самі туристи запевняють, що весь вечір були в номері, дивилися футбол і, звісно, вранці також перебували у номері.
Адвокат Андрій Вареник пояснив, що треба зробити, щоб домогтися компенсації.
“Вони мають написати претензію в цю туркомпанію, обов’язково зібрати документи про свої додаткові витрати – оплата за готель, за авіаквитки. І компанії доведеться доводити, що туристи не отримали інформацію з власної вини, що вони уникали того, щоб їм повідомили про новий час вильоту. Думаю, що шансів довести це небагато. Якщо туркомпанія відмовиться оплачувати витрати, то треба йти до суду”, – розповів нам Вареник.