Компанія втрутилася у вибори президента
Cambridge Analytica, власником якої є мільярдер Роберт Мерсер, скористалася персональною інформацією, яку незаконним чином отримала в 2014 році, щоб побудувати систему, націлену на персоналізовану рекламу на виборців у США.
Крістофер Вайлі, який працював з професором Кембриджського університету Олександром Коганом, для отримання персональних даних, сказав: “Ми використовували Facebook для збору мільйонів профілів людей. Ми побудували моделі, щоб використовувати те, що ми про них знаємо, і націлитися на їх внутрішніх демонів. Це було основою всієї компанії”.
Крім доступу до особистої інформації користувачів, розроблена ними програма This is your digital life створювала психологічний портрет користувача.
Ця програма після установки робила запит користувача на доступ до приватної інформації, такої як список друзів в соцмережі, а також до вподобаного користувачами контенту.
У 2015 році Facebook видалила програму і вимагала, щоб компанія видалила всі отримані дані, а генеральний прокурор Массачусетса повідомив, що планує почати розслідування проти Facebook.