Застосунок дозволяє перевірити правильність сум у платіжках та у разі чого поскаржитись на надавача послуг.
- джерело. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, запустила мобільний додаток “Енергетика онлайн”, що дозволить перевіряти суми в платіжках за газ і світло та лишати відгуки про сервіс комунальних підприємств, інформує tvoemisto.“Кожен має бути почутим! Тепер це можливо! Регулятор відкриває мобільний сервіс, де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування. НКРЕКП, в свою чергу, братиме до уваги думку користувачів мобільного додатку та керуватиметься отриманою інформацією при роботі з ліцензіатами”, – написала керівниця НКРЕКП Оксана Кривенко у Facebook.
Вона зазначила, що мобільний додаток фактично залучає споживачів у процеси регулювання і це є один з прикладів демократії.
“Така практика вперше застосовується в Україні. Ми розраховуємо на її ефективність”, – додає очільниця НКРЕКП.
За словами Оксани Кривенко, мета Нацкомісії – смартрегулювання, і наступним кроком буде створення зручних сервісів для ліцензіатів.