Дівчата з пишними формами повторили рекламні кампанії модних брендів. фото



Виглядає дуже нестандартно.

- джерело.

Якщо ви відкриєте будь-який модний журнал або просто зверніть увагу на рекламні щити, проїжджаючи по вулиці, ви помітите, що моделі плюс-сайз рідко з’являються в рекламі високої моди. У цій індустрії, де стандарти краси вкрай обмежені і давно чітко визначені, звичайним жінкам робити нічого. Але співробітниць інтернет-порталу це явно не влаштовувало, і вони зважилися на свою модну фотосесію. Ось що вийшло, передає Хроніка.інфо з посиланням на Фрешер .

Осінню рекламну кампанію Tommy Hilfiger 2016 з Джіджі Хадід відтворила Крістін. «Насправді я була дуже здивована, коли побачила, що фотографії вдалися. Я все питала, чи не ретушували їх. Стільки разів я чула, що моє тіло просто не здатне бути красивим і йому не підходять модні речі, що, побачивши, як можу виглядати, подумала, що це помилка ».

Осінню колекцію бренду Agent Provocateur 2016 з топ-моделлю Еббі Лі Кершоу відтворила Кілс Роуз. «Як жінку чималих форм, нижню білизну буквально лякає мене. Я завжди з трудом могла знайти відповідний розмір, та ще щоб я відчувала себе в ньому привабливою і сексуальною. Коли я росла, то постійно бачила моделей, які рекламують нижню білизну, яких я ніяк не могла асоціювати з собою. Тепер я навчилася любити своє тіло ».

Реклама Kate Spade з Джордан Данн. Праворуч – Даніка. «Я ніколи не вважала себе красивою, тому що в моєму уявленні для цього треба мати невеликий розмір і мало важити. У дитинстві я була не впевнена в собі, мене постійно дражнили через зовнішнього вигляду. А на сімейних збіговиськах мене критикували за те, що я жирна, а потім радили з’їсти більше, інакше їжа пропаде. Ця фотосесія допомогла мені знайти хоч трохи впевненості, і я зрозуміла, що плювати хотіла на думку оточуючих ».

Весняна кампанія Calvin Klein 2016. Модель плюс-сайз – Кайши. «Так, хлопці, вибачте, я не Кендалл Дженнер. Не знаю, загальновідомий це факт, але бути моделлю важко. Може здаватися, що це природно і легко, проте я дуже старалася прийняти таку позу ».

Весняна кампанія Burberry 2016. Праворуч – Шерідан і Джазмін. Шерідан: «Я велика шанувальниця свого тіла. Але мені все одно було важко зніматися топлес в кімнаті, повній людей ». Джазмін: «Насправді я давно хотіла взяти участь в ню-фотосесії, але, коли справа все-таки дійшло до цього, я страшенно нервувала. Я намагалася здаватися безстрашної і сексуальної одночасно, при цьому не показавши повністю груди ».


Читайте також:


Залишити коментар: