Чим польські фірми платять своїм працівникам за лояльність



Цьому дуже посприяла сильна конкуренція з боку працівників із України, котрі можуть розраховувати на безкоштовне житло та харчування.

- джерело.

Дев’ятеро з десятьох працівників у Польщі отримують неоплачувану допомогу від роботодавців. Висока конкуренція на ринку праці означає, що кількість компаній, які інвестують у пільги, а також середня вартість пільг для одного працівника, зростають. Про це у понеділок, 28 січня, пише варшавська газета Rzeczpospolita.

За даними агенції Benefit Systems, кожна третя компанія збільшила 2018-го свої бюджети для пільг загалом на 12,2 млрд PLN. Це на 0,9 млрд PLN більше, ніж роком раніше. Цьому сприяє хороша економічна ситуація в Польщі та високий попит на працівників усіх рівнів.

За словами Аґнєшки Коленди, директора компанії з підбору персоналу Hays Poland, майже всі роботодавці пропонують додаткові вигоди своїм працівникам. Найчастіше вони фінансують базовий пакет медичної допомоги та спортивну картку. Наприкінці третього кварталу 2018 року на популярну картку MultiSport витратили понад 917 тис. PLN, що на 13,5 % більше, ніж роком раніше.

За словами Кшиштофа Інґлота, директора агенції з працевлаштування, цьому дуже посприяла сильна конкуренція з боку працівників із України, котрі можуть розраховувати на безкоштовне житло та харчування.

У теперішній ситуації на ринку праці пільги є комерційно обґрунтованою інвестицією, яка сприяє залученню й утриманню працівників. Крім цього, нефінансові вигоди також стають важливим елементом формування іміджу роботодавців.


Читайте також:


Залишити коментар: