Погода важливіше за спілкування
Це дозволило сайту піднятися на 16 місце в рейтингу найпопулярніших в Україні. Як повідомляється, український онлайновий магазин Rozetka також втратив аудиторію. А ось Aliexpress.com у березні додав 2% охоплення, поступово завойовуючи нову аудиторію. Що стосується соцмереж, то в березні незначно зросла аудиторія Facebook і Instagram, правда, цього виявилося недостатньо, щоб змінити позиції сайтів в рейтингу. А ось російські Однокласники втратили приблизно піввідсотка аудиторії і опустилися з 23 на 24 місце в ТОП-25 найбільш популярних сайтів.
Додамо, що дослідження TNS Kantar CMeter базуються на даних з трьох джерел: Site-centric – лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з відео фіксацією; Frame-centric – лічильники встановлені не на сайті, а на кадрі банерної мережі (на даний момент у вимірах понад 2500 сайтів); User-centric панель, яка охоплює близько 5000 респондентів щодня.