Українські туристи застрягли в аеропорту італійської Катанії – рейс PQ672 компанії SkyUp, який мав вилетіти до Києва о 18:40 30 червня, переносили п’ять-шість разів.
Про це «Українській правді» повідомив пасажир рейсу Андрій Дерев’янко.
За його словами, туристи не мають жодної підтримки від авіаперевізника.
«Ми не маємо жодної підтримки від авіаперевізника. У коллцентр неможливо зателефонувати, просто ніхто не відповідає. Локальна хендлінгова компанія отримала дозвіл лише видати сендвічі. На моє питання про готель я отримав відповідь, що вони не мають такого дозволу від авіакомпанії», – розповів він.
Згодом Дерев’янко зазначив, що на табло запланованих на найближчий час рейсів рейсу на Київ немає.
Пізніше він розповів, що з’явився варіант розміщення в готелі, але, за його словами, половина пасажирів не довіряє авіакомпанії – вони вважають, що їх залишать напризволяще та не хочуть залишати аеропорт.
У понеділок близько 3 ночі Дерев’янко повідомив, що частина пасажирів все ж погодилась їхати в готель, а частина – залишається в аеропорту.
«Є недовіра, що авіакомпанія залишить їх тут самих вирішувати проблему повернення. Тим часом, рейс з Києва перенесли на 4:30, тобто наш виліт ще далі, не раніше сьомої за місцевим часом», – розповів він.