Італійська права партія “Ліга”, яка входить до урядової коаліції, розпочала кампанію, яка має на меті змусити радіостанції присвятити майже половину свого ефірного часу італійській музиці.
- джерело. Про це повідомляє The Times.Депутат “Ліги” і колишній директор партійної радіостанції Алессандро Мореллі подав до парламенту законопроект, який передбачає, що радіостанції повинні віддавати більше третини ефірного часу пісням італійських співаків, які записані і вироблені в країні.
Додаткові 10% ефірного часу мають бути зарезервовані для нових італійських талантів, і таким чином загалом 43% ефірного часу мають віддаватися італійській музиці.
Мореллі сказав, що пропаганда італійської музики допоможе культурній індустрії країни і створить робочі місця. “Музика – це не просто розвага, а історія нашого життя. Ми хочемо допомогти молодим людям, тому що існує картель, який перешкоджає молодим італійцям розпочати роботу”, – сказав він.
Законопроект був поданий після того, як співак Алессандро Махмуд, відомий під сценічним іменем Махмуд, чий батько був єгипетським мігрантом, переміг на фестивалі в Сан-Ремо і представить Італію на Євробаченні-2019. Його пісня Money містить арабську лірику і посилання на мусульманське свято Рамадан.
Лідер “Ліги” Маттео Сальвіні висловив незадоволення таким переможцем: “Махмуд…Mah…Найпрекрасніша італійська пісня?!? Я б вибрав Ultimo”, – написав він у Twitter, маючи на увазі співака з Риму, який посів друге місце в конкурсі.
“Перемога Махмуда показує, що великі лобі та політичні інтереси переважають над музикою. Я сподіваюся, що ця пропозиція відкриє широкі дебати про італійську творчість і, перш за все, наших молодих людей”, – сказав Мореллі.
Політики “Ліги” стверджують, що законопроект створений за прикладом Франції, де 35% пісень на радіо повинні бути французькими. Частка була скорочена з 40% у 2016 році.