Для українських споживачів будуть доступні чотири види кави, зокрема три види меленої та один – зернової.
Як повідомляє пресслужба Nestlе в Україні, це стало можливим завдяки міжнародному партнерству двох компаній, спрівпраця яких розпочалася ще у 2018 році.
Варто повідомити, що продаватися продукція Starbucks буде в супермаркетах, маркетплейсах і в сегменті HoReCa (кафе, бари, ресторани), куди компанія Nestlе має намір вийти. Однак, як зазначили під час презентації представники Nestle в Україні та Молдові, відкриття кав’ярень Starbucks в Україні наразі не заплановане, контракт між компаніями цього не передбачає.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що McDonald’s і Starbucks запустили пілотний проєкт, у рамках якого продаватимуть своїм клієнтам напої у багаторазових “розумних” стаканчиках. Нові горнятка оснащені датчиками для відстеження. Основна мета нововведення – повторне використання пластикового посуду.