“ПриватБанк” влип у черговий скандал через незакриту кредитноу картку
Стало відомо, що “ПриватБанк” не закрив карту своєї клієнтки, навіть незважаючи на її прохання, а потім зажадав з неї борги з відсотками. Про це на сайті Мінфін.юа повідомила обурена клієнтка.
Таким чином, за її словами, кілька років тому жінка завела кредитну картку. Через кілька місяців вона звернулася в банк, щоб закрити карту. Зазначається, що у неї при цьому не було жодних боргів.
“Просиділа годину в задушливому відділенні, щоб закрити карту, мені сказали рішення прийде протягом декількох днів, хоча яке до біса тут може бути рішення, якщо це моє рішення закрити свою! карту?”, — збунтувалася клієнтка.
Все ж, “рішення” не прийшло ані через кілька днів, ані через рік. Громадянка вирішила знову почати використовувати карту і випадково перевищила кредитний ліміт. Судячи з її слів, вона спочатку і не просила його відкривати.
“Сьогодні виявляється, що я повинна сплатити 200 грн відсотків!”, — українка написала.
Також вона говорить, що їй зателефонувала працівниця банку, яка хамськи повідомила їй про борг.
“Якщо в цьому банку виникають такі проблеми за двісті гривень, то напевно за пару тисяч загрожують вбивством, клієнтоорієнтованість на дні!” — обурилася клієнтка.
У свою чергу, представники банку принесли свої вибачення і пообіцяли розібратися з цим інцидентом.
“Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Описаний Вами випадок не залишиться без уваги наших фахівців”, — відреагували в банку.