Пенсія в Україні призначатиметься автоматично: що для цього потрібно зробити


Пенсійний фонд України розробив та впровадив у дослідну експлуатацію нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії. Для автоматичного призначення майбутнім пенсіонерам потрібно завчасно подати кілька документів.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики, пише ТСН.

- джерело.

Послуга надаватиметься засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та дозволятиме призначати пенсії автоматично при досягненні пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Пенсійному фонді даних, завчасно поданих майбутніми пенсіонерами.

Для цього необхідно:

  • заповнити атрибути анкети-заяви;
  • додати скановані копії документів;
  • підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до територіального органу Пенсійного фонду.
  • “З початку роботи сервісу автоматичного призначення пенсії анкети-заяви подали 356 майбутніх пенсіонерів”, – йдеться у повідомленні.

Найближчим часом послуга буде доступна і користувачам вебпорталу Пенсійного фонду, які не мають КЕП. Вони зможуть надавати всі необхідні документи, авторизувавшись з використанням банківської ідентифікації (BankID).

Читайте також:


Залишити коментар: