МОН – не панацея від усього: Сергій Шкарлет про вчителів, які мають опановувати цифровізацію



Міністр освіти і науки вважає, що електронний журнал дає можливість батьківського контролю і допомагає боротися з корупцією в школах.

В Україні нещодавно запустили електронні щоденники й шкільні журнали, втім, не всі вчителі можуть легко розібратися з онлайн-системою. У такій ситуації МОН рекомендує педагогам «вчитися, вчитися і ще раз вчитися», адже Міносвіти – окрім цільової субвенції, яку перераховують, – жодного стосунку до закладів освіти не має. Відповідно, школами займаються місцеві органи виконавчої влади. На цьому наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет під час інтерв’ю для Страна.ua:

- джерело.

Міністерство освіти і науки – не панацея у всьому і вся. Педагогами та школами займаються засновники – місцеві органи виконавчої влади.

Ще однією проблемою, яка заважає педагогам старшого віку швидко пристосуватися до нововведень, є дублювання. Так, вчителі та директори деяких закладів освіти змушені паралельно вести електронний і паперовий варіант журналу.

Міністр освіти і науки вважає, що електронний журнал з урахуванням блокчейн-технологій дає можливість батьківського контролю і допомагає боротися з корупцією в школах.

Раніше у шкільному журналі підробляли оцінки, деякі учні могли отримувати кращі бали за якісь винагороди, а цифровізація дозволяє цього уникнути.

За словами Шкарлета, е-журнал і щоденник – елемент прозорості, віяння часу, можливість публічно показати успіхи учня, які зможуть проконтролювати батьки. Електронні журнали запрацюють з наступного року, оскільки накази вже підписані:

У 47 школах України, де проводився пілотний проєкт, уже користуються електронними журналами та щоденниками.

Крім того, Сергій Шкарлет підкреслив, що МОН надає безкоштовне програмне забезпечення для електронних щоденників і журналів, яке гранично просте і зрозуміле у використанні. А далі – робота за керівництвом закладів освіти та місцевої влади.


Читайте також:


Залишити коментар: