ПриватБанк прибрав улюблену функцію українців: масові скарги розривають Мінфін


Представник служби підтримки “Приватбанку” все пояснив

Державний “ПриватБанк” відповів на заяву клієнта про раптову зміну кредитного ліміту на картці. Про це йдеться у відгуку відвідувача Мінфін.

- джерело.

“Є клієнтом банку не один рік. Пів року тому відключили послугу «Оплата частинами», хоча до цього дуже часто ним користувався, завжди все погашено під час (більше 10 кредитів), і на сьогоднішній момент залишився єдиний кредит на 350 грн у Приваті. «Оплата частинами» досі не доступна. В Приваті відкрита цільова зарплатна картка з оборотом понад 10 000 грн. Оборот по поточному рахунку є. Відомості про наявні у власності автомобілі, нерухомість, закордонний паспорт подавав. Що вам ще треба? До цього було відкрито 10 кредитів, і все було нормально, зараз взагалі не зрозуміло, як там працює ваша «автоматична система, яка сама розглядає більше 100 чинників». Видаліть її взагалі, вона не працює! Вкрай не задоволений на даний момент банком по роботі з сервером «Оплата частинами»”, – зазначається у скарзі.

Представник служби підтримки “Приватбанку” у відповідь пояснив причину такої ситуації.

“Банк приймає рішення про розмір ліміту по сервісу і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту по «Оплаті частинами». Для доступності «Оплати частинами» рекомендуємо Вам повністю або частково погасити існуючу заборгованість перед ПриватБанком або іншими фінансовими структурами”, – повідомили в Приватбанку.

Читайте також:


Залишити коментар: