У США наркотики вклали у лікарняні ліжка сотні осіб, 4 померли

Четверо осіб померло і понад 200 потрапили до лікарні з симптомами, які влада столиці США Вашингтона пов’язує із споживанням синтетичних наркотиків також відомих, як «спайс».

Про це в ефірі одного з американських радіошоу заявила Таня Ройстер, директор Департаменту охорони психічного здоров’я, передає Голос Америки.

За словами чиновниці причиною отруєнь стали синтетичні канабіноїди, споживання яких тягне далекосяжні наслідки для організму людини. До симптомів отруєння входять ускладнення дихання, ступор, галюцинації, високе збудження нервової системи.

Читайте також:  У Франції відомий злочинець втік з в’язниці на вертольоті

Ройстер розповіла, що станом на кінець липня невідкладна допомога через передозування знадобилась понад 200 особам. Місцева влада намагається встановити джерело наркотичної речовини, яка у США поширюється під назвод К2.

«Ми допомагаємо людям вижити і пропонуємо лікування», – розповіла чиновник.

Як відзначає вашингтонське видання DCist, мер Вашингтона та місцеві служби минулої п’ятниці оприлюднили надзвичайне попередження про те, що партія K2, яка потрапила до міста, викликала сплеск передозувань.

Джерело.

РЕКЛАМА: