Оприлюднено результати дослідження про продажі італійських вин, яке буде представлено на міжнародній винної виставці “Vinitaly”
15 квітня в Вероні починається 52-а за рахунком міжнародна виставка вин і спиртних напоїв “Vinitaly”, яка триватиме до 18 квітня.
Спеціально до цієї події дослідницька група “Iri” підготувала докладний звіт про продажі італійських вин в супермаркетах, гіпермаркетах і діськаунтерах, де в 2017 році було продано 648 млн літрів вина на суму в майже два мільярди євро.
Якщо говорити в загальних рисах, італійці купують все менше вин в БРІК, віддаючи перевагу пляшкам.
Популярність ігристих вин продовжує набирати обертів, як в Італії (+ 4,9% в річному обчисленні), так і за кордоном.
Найпопулярнішим вином, яке можна знайти на полицях місцевих супермаркетів в 2017 році, знову стає Ламбруско (обсяг річних продажів – 13,12 мільйона літрів), за ним слідують К’янті (13,10 мільйона літрів, + 8,5% за рік) і Монтепунчіано д’Абруццо (8,4 мільйона літрів).
Серед білих вин на першому місці в списку бестселерів розмістилося Шардоне (7,8 мільйона літрів).
Серед регіональних марок найбільш зросли продажі сицилійського Грілло (+ 22,8%) і апулійські примітивів (+ 20,5%).
Серед вин “new-entry” перемагає “Ortrugo” з Емілії-Романьї, продажі якого зросли на 18,8%.
За ним слідують фріуланская Ribolla, Ripasso della Valpolicella, Cortese del Piemonte і Passerina marchigiana
Дослідження відзначає, що італійці готові платити за якісні регіональні вина DOC і DOGG вищі цифри.