Пост у соцмережах ціною життя: в Міноборони на прикладі показали, як повідомлення в мережі впливають на війну
Про це у своєму Facebook повідомила заступник голови Міністерства оборони України Ганна Маляр.
За її словами, МОУ та командування ЗСУ неодноразово зверталися до громадян, щоб вони передчасно не публікували у соцмережах інформацію про успішні спецоперації на фронті.
Маляр наголосила, що подібні публікації дратують окупантів, і вони намагаються “відбити” населені пункти. Заступник міністра також попередила, що військове командування спеціально замовчує успішні спецоперації, щоб бійці ЗСУ могли якісно виконати свої бойові завдання.
У п’ятницю, 29 квітня, український блогер повідомив про те, що штурмовий підрозділ Головного управління розвідки звільнив село Руська Лозова під Харковом, вказавши в публікації “дві речі, про які не слід було публічно повідомляти”.
“Інформація миттєво набула масштабного розголосу, на нас просто посипалися запити і нам довелося її підтверджувати. А ввечері там почалося загострення. Ворог активізувався. І станом зараз там 6 поранених (поки ви читаєте цей пост, вже 1 загиблий і 12 поранених. Ось така ціна посту та лайків). Так, цю інформацію вам можуть надавати знайомі військові прямо з передової, але право її публічно розповсюджувати належить Генштабу та Міноборони. Бо ця інформація є частиною військової операції”, – продовжила Ганна Маляр.