Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям десять практичних завдань для формування навичок додавання іменованих чисел та оперування ними, розвитку логічного мислення та здатності розв’язувати практичні задачі.
З якого магазину: міркуємо логічно. Завдання спрямоване на формування та розвиток логічного і творчого мислення, розширення словникового запасу. Дитині пропонується за назвою магазинів визначити, який товар у них можуть продавати, з’єднати лінією зображення магазину і його групи товару.
У буфеті: рахуємо вартість обіду. Завдання спрямоване на формування навичок оперування грошима в ігровому процесі купівлі. Дитині пропонується порахувати вартість кожного з наборів продуктів у буфеті, що зображений на малюнку, скласти власний перелік продуктів для обіду та підрахувати його вартість.
Супермаркет: орієнтуємося в магазині. Завдання допоможе дитині ознайомитися з різними групами товару, що представлений у відділах супермаркету. Воно допоможе дитині навчитися орієнтуватися в магазині, розуміти призначення його зонування.
У пекарні: називаємо хлібобулочні вироби. Завдання спрямоване на ознайомлення з видами хлібобулочних виробів, збагачення словникового запасу. Дитині пропонується підписати подані на малюнку вироби з борошна та дописати назви відомих їй хлібобулочних виробів. Завдання сприятиме розширенню уявлення дитини про пекарню та вироби, що в ній виготовляються.
Набір продуктів: приготування страв. Завдання сприятиме розширенню знань про приготування їжі та її інгредієнти. Дитині пропонується скласти перелік страв, які можна приготувати з певного набору продуктів. Виконання завдання сприятиме розвитку спостережливості, розширенню знань про страви та сімейні рецепти.
Крем-суп: складаємо список продуктів. Завдання допоможе навчитися використовувати алфавіт на практиці. Дитині пропонується за малюнком скласти список продуктів, необхідний для приготування вершкового супу-пюре з гарбуза, записавши всі інгредієнти страви в алфавітному порядку, знайти рецепт супу в Інтернеті та приготувати його разом із дорослими.
Робимо закупи: рахуємо гроші. Завдання спрямоване на розвиток уміння оперування грошима в уявному процесі купівлі-продажу. Дитині пропонується порахувати гроші в кожному із трьох гаманців. Щоб зробити закупи, треба з’єднати товар із гаманцем. Завдання сприятиме формуванню та розвитку навичок додавання.
Скарбничка: рахуємо гроші. Завдання спрямоване на формування навичок усного обчислення зручним для дитини способом. Пропонується скласти комбінацію з металевих монет, щоб отримати приховану в скарбничках суму, записати приклади – різні можливі варіанти таких комбінацій.
Збираємо монетки: тренуємо увагу. Завдання спрямоване на розвиток тактильної пам’яті та сприйняття сенсорної інформації. У завданні зображено малюнки декількох склянок, а також монет різного номіналу. Дитині пропонується спочатку на малюнку «розкласти» монетки у відповідні склянки (з’єднавши їх стрілкою), а потім попрацювати з реальними грошима: відсортувати «всліпу» монети різного номіналу в окремі ємності.
Учимось рахувати гроші № 1. Це завдання допоможе дитині в ігровій і наочній формі покращити та закріпити математичні навички додавання й порівняння величин і чисел. Оскільки у завданні пропонується підрахувати гроші, дитина матиме можливість переконатись у практичному значенні й користі вміння виконувати арифметичні дії.
Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.