Пошту Італії оштрафували на 5 млн євро – максимальну можливу суму – за те, що вона порушувала правила доставки рекомендованих листів.
Листи, відправлені як рекомендовані, кур’єр мав би передавати адресатам в руки. На практиці нерідко пошта залишала лише повідомлення про лист, запрошуючи прийти за ним у відділення.
Регуляторний орган встановив, що це порушує права споживачів, тому що адресати вимушені витрачати додатковий час і зусилля, щоб забрати листа, який їм мали принести додому.
У рішенні зазначають, що з огляду на суттєвість порушення, частоту такої практики та обсяг незручностей, створених для споживачів, штраф наклали у максимально можливому розмірі.
Перед цим тривалий час надходили скарги людей на те, що їм замість листа залишають повідомлення про його доставку – хоча вони точно були вдома і мали б почути дзвінок кур’єра.
Попри те, що сума штрафу – максимальна, це не дуже суттєва цифра для компанії. У 2019 році її обороти складали близько 3,4 млд євро.