Більшістьь українських шкіл не готові працювати у новому навчальному році в умовах карантину.
“За канікули матеріально-технічна база шкіл не зміцнилася, бо не було відповідних субвенцій. Формати поєднання дистанційного й традиційного навчання теж належно не розробили. У рекомендаціях МОН йшлося про можливе навчання в декілька змін, щоб одночасно менше людей були в приміщенні. Але, за опитуванням директорів шкіл, лише 9 відсотків закладів можуть це реалізувати на практиці. Треба враховувати кількість педагогів, заробітну плату, наявні приміщення. Тому 2 варіанти: або повністю дистанційна освіта, або традиційні уроки. Але в другому випадку ризикуємо відправляти на карантин цілі класи або навіть школи”, – пояснив експерт.
Він також додав:
“Загалом дистанційна освіта – хороша річ. Її треба розвивати й поєднувати з традиційною. А вчитель має працювати із запитами учнів, які вже подивилися й освоїли певну інформацію, готові розв’язувати задачі. Які практично орієнтовані, а не мають абстрактні розуміння. Тоді вчитель буде в ролі наставника, який допомагає навчатися, а не пасивного транслятора фактів і контролера”.