В Італії у найбільших мережах супермаркетів Coop та Esselunga продаватимуть канцелярію із візуалізацією українського бренду GAPCHINSKA, повідомила у Facebook студія ліцензійного брендингу Art Nation.
Італійці зможуть придбати: різноманітні рюкзаки, зошити, блокноти, ручки, пенали і коробочки – все, що потрібно дівчаткам початкової школи.
“Італійцям сподобався головний меседж бренду – “Постачальник щастя №1″ і його цінності – щастя, добро, любов, ніжність, мрії, турбота. Він ідеально пасує романтично налаштованим жінкам з гарним смаком, а також батькам, що мають доньок і бажають завалити радістю та всіма позитивними емоціями своїх домочадців”, – пояснили в Art Nation.
“Це вихід на дійсно масовий європейський ринок. Саме як повноцінного бренду, а не сировини. Українські бренди на це здатні”, – прокоментував успіх бренду постійний представник України в Раді Європи Дмитро Кулеба.
“Щастя для всіх від GAPCHINSKA”
GAPCHINSKA – найуспішніший ліцензійний бренд в Україні. Свої витоки він бере з елітарних картин художниці Євгенії Гапчинської, намальованих на початку 2000-х років.
У 2012-ому році художницю Гапчинську переконали зробити бренд на основі її імені та її робіт, і “подарувати щастя” всім, а не тільки поодиноким поціновувачам мистецтва.
Починаючи із 2013 року ліцензійна програма поширила бренд на всю Україну, далі – на країни ближнього зарубіжжя – у Білорусь, Казахстан та РФ, потім на країни Європи – Польщу, Іспанію, Італію та Фінляндію, і врешті на віддалене зарубіжжя – Південну Корею, Чилі та Сполучені Штати Америки.
Зараз ілюстраціями Євгенії Гапчинської оформлено дві книжки Льюїса Керролла: “Аліса в Країні Чудес” і “Аліса в Задзеркаллі”. Вони були продані майже мільйонним тиражем – 725 тисяч примірників в Україні та 137 тисяч у Білорусі.
Як писав “Український інтерес”, напередодні у міністерстві економічного розвитку і торгівлі презентували експортний бренд “Trade with Ukraine”.
“Експортний бренд допоможе покупцям по усьому світу краще впізнавати українську продукцію. Він сприятиме торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках. Адже цей бренд базується на бренді UkraineNow”, – пояснив міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.