“Доведеться платити більше”: українські мобільні оператори змінили умови своїх тарифів


Мобільні оператори “Київстар” і Vodafone, як і lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін (28 днів) надання послуг.

- джерело.

Раніше абонентна плата нараховувалася за календарний місяць – 30 днів або 31 день (28 або 29 днів у лютому), повідомляє “ain.ua“.

У “Київстар” зазначили, що тепер усі тарифи для абонентів передплаченого зв’язку надають послуги терміном на чотири тижні.

“Нарахування послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати – поширена у більшості країн світу норма і вже довгий час практикується й іншими мобільними операторами в Україні”, – заявили в компанії.

Представники Vodafone зауважили, що також перевели деякі тарифи на термін у чотири тижні. Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.

В обох компаніях зазначили, що дані про терміни надання послуг можна знайти у докладному описі кожного тарифу на сайтах.

Також раніше стало відомо, що оператор мобільного зв’язку lifecell з 22 серпня перевів на 28-денну тарифікацію п’ять тарифних планів.

“З 22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи “Лайфхак”, “Лайфхак Плюс”, “Хайп”, “Дзвінки всім 2017”, “Дзвінки всім”. Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів “3G Смарт 69”, “Смартфон 2018” і “Абсолютна свобода”, – повідомили у прес-службі оператора.

В цілому, за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денною тарифікацією доведеться оплатити зв’язок 13 разів.

Читайте також:


Залишити коментар: