За результатами дослідження ринку на основі даних Федерального статистичного управління Німеччини встановили, що експорт уживаних дизельних машин з Німеччини протягом року зріс на 20,5% до 239541 шт.
Після дизельного скандалу на внутрішньому ринку німецьким дилерам все важче збувати дизельні автомобілі. Експорт стає мало не єдиною альтернативою.
Так, поставки старих дизельних німецьких машин в Україну збільшилися на 136%, в Хорватію – на 89,6%, в Болгарію – на 27,7%, в Румунію – на 26,8%.
За словами професора відділення прикладної логістики Університету Вюрцбург-Швайнфурта Крістіана Кіллі, крім Хорватії, Словенії, Болгарії та Румунії, що входять в ЄС, більш старі дизельні машини відправляються в Україну, через відносно низьке ввізне мито на старі автомобілі з ЄС.
У менш розвинених європейських країнах німецькі дизельні автомобілі з брудними вихлопами купують в основному через низькі ціни. А сучасні і поліпшені дизельні машини знаходять покупців на більш вимогливих ринках Іспанії, Австрії та Франції.
Але до країн з високим рівнем екологічної грамотності експорт дизельної техніки з Німеччини падає: до Норвегії на 26,6%, до Швейцарії – на 18,7%, до Фінляндії – на 9%.