”Нова Пошта” істотно ускладнила правила доставки товарів: кoго тoркнуться зміни

Компанія “Нова Пошта” істотно ускладнила правила доставки посилок. Тепер, аби людина (фізособа чи юрособа) могла відправити посилку компанії (юрособі), потрібно, щоб у компанії був укладений договір із поштовим оператором, пише “Обозреватель”

Такі зміни помітили користувачі в соціальних мережах. У компанії пояснили, що нові заходи пов’язані з випадками, коли самі відправники плуталися в адресах і назвах юросіб, через це посилки могли не доходити до адресата.

Читайте також:  НЕ МАЄ АНАЛОГІВ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ: НОВА ПОШТА ЗАПУСТИЛА ЗРУЧНУ ПОСЛУГУ ДЛЯ СВОЇХ КЛІЄНТІВ

“Щоб уберегти наших клієнтів — і фізичних, і юридичних осіб, ми впровадили правило, яке дозволило уніфікувати компанії-одержувачі”, — пояснили в компанії.

У Новій пошті також додали: якщо у юрособи, якій потрібно відправити посилку, немає договору із поштовим оператором, відправник може відправити її фізособі-представнику компанії.

Джерело.

РЕКЛАМА: