“Не їли, спали на підлозі і викликали швидку”: Застряглі в Тунісі українці розповіли жахливі подробиці

Українські туристи, які застрягли в Тунісі, розповіли подробиці своїх пригод, передає Корупція.Інфо

Більше 800 чоловік до сих пір не знають, коли зможуть полетіти в Україну і весь день не могли навіть заселитися в готелі, тому що туроператор Oasis Travel не заплатив за їхнє проживання. Постраждалі туристи розповіли «ФАКТАМ», що їм не було чого їсти і далі зони ресепшн представники готелів їх не пускали.

– Я і ще близько сотні туристів зараз знаходимося в готелі в місті Сусс, – розповіла «ФАКТАМ» туристка Валерія, з якої ми зв’язалися по вайберу. – Нас привезли сюди з аеропорту 28 червня, коли скасували наш рейс до Харкова. Ми переночували, а вранці 29 червня нас звідси виселили. Але і в аеропорт не пощастило. Через кілька годин заселили назад, і ніч на 30 червня ми теж провели тут. А вранці 30 червня нас виселили і вже відмовилися заселяти назад, тому що туроператор за наше проживання не заплатив. Весь день просиділи на ресепшн. Нас тут більше ста чоловік. Серед туристів – маленькі діти, літні жінки. Для інсулінозалежній туристки довелося викликати «швидку» – у неї закінчилися ліки. На ресепшн нестерпна задуха. Уявіть – там весь день сиділо більше ста чоловік!

Їсти нам нічого. Чесно скажу, що деякі намагалися проникнути з натовпом туристів в ресторан і виносили їжу в кишенях, щоб хоча б нагодувати дітей. Тут мінімальна ціна за шматок піци – 5 євро, а у більшості туристів, які повертаються з відпочинку, грошей з собою немає. Просили співробітників готелю дати води – вони видали по два стаканчика на людину. Туристам з маленькими дітьми готель пішов на зустріч – їм ліжку матраци на підлозі в конференц-залі.

Російськомовні співробітники готелю розповіли, що з тих пір, як нас сюди привезли, Oasis Travel не заплатив за наше проживання ні копійки. Нам, вважайте, подарували дві ночі, але займатися благодійністю господар готелю далі не має наміру.

– Представники Oasis Travel в готелі?

– Був один, але він … втік. Вночі сюди ще привезли туристів з Джерби, які теж не змогли відлетіти. Їх везли в цей готель більше десяти годин. Представник туроператора не зміг нічого пояснити і поїхав. З тих пір ніхто від Oasis Travel з нами на зв’язок не виходить. В готелі є офіс цього туроператора, але з 29 числа там ніхто не з’являвся. Виглядає так, як ніби вони просто втекли. І адже це тільки в нашому готелі більше ста чоловік. А в цілому в Тунісі в такій ситуації опинилися більше 800 українців! Всі вони – клієнти Oasis Travel. З деяких готелів людей виселили – і за ними взагалі ніхто не приїхав. Чи не відвезли ні в аеропорт, ні в інші готелі. Наскільки я знаю, вони так і сидять на ресепшн і не знають, чого їм чекати.

Читайте також:  На Львівщині мікроавтобус з туристами вилетів на зустрічну і перекинувся: 9 осіб у лікарні

– 29 червня повідомлялося, що деякі українські туристи все ж полетіли додому…

– Полетіли всього 125 чоловік. А понад 800 залишилися. Ми повинні були полетіти до Харкова 28 червня о 7.35. Спочатку нам просто сказали, що рейс затримається. Потім оголосили, що будемо летіти за маршрутом «Монастир-Харків – Київ» – нібито один і той же літак здійснить кілька посадок. О 16.00 нас забрали з готелю. Прокотили по всьому Тунісу, привезли в аеропорт, але вже через півгодини стало зрозуміло, що ніхто нікуди не полетить. В результаті нам пощастило в готель в місті Сусс. Ми до нього добралися вже в ніч на 29 червня.

За словами Валерії, вони купили путівки в Oasis Travel, тому що вважали цього туроператора надійним.

– Вони працюють не перший рік і раніше, наскільки я знаю, подібних ситуацій не виникало, – каже Валерія. – Російськомовні представники готелю, в якому ми зараз знаходимося, підтвердили, що в минулому році з цією компанією не було проблем. Але в цьому сезоні Oasis Travel, за їхніми словами, в «чорних списках» у всіх готелях Тунісу. Туроператор бронює номери і обіцяє розрахуватися з готелем, коли туристи виселяться. Люди виселяються, а оплату ніхто не виробляє. Хоча туристи сумлінно платять туроператору і за переліт, і за проживання. Наша сім’я, наприклад, купила тур в Туніс ще в січні. З Харкова ми вилетіли з затримками. Але, чесно кажучи, були раді тому, що хоча б полетіли. За день до вильоту, 13 червня, нам несподівано повідомили, що готель не підтвердив бронь і нас, мовляв, повезуть в інший готель. Але коли ми прилетіли, почалися «сюрпризи» – з’ясувалося, що у нас не заброньовані номери ні в одному готелі! Нас змушені були кудись заселити, але в готелі, в який нас відвезли, ми надовго не затрималися. Вийшло, що всі 14 днів відпустки ми колесили по різним готелям Тунісу. Ніхто не міг пояснити, що відбувається. А закінчилося все тим, що ми застрягли в чужій країні без грошей і не знаємо, коли потрапимо додому. У людей зірвалися плани, вони не можуть вийти на роботу, зазнають збитків. Хто нам це компенсує? Не здивуюся, якщо, коли дійде до суду, туроператор оголосить себе банкрутом.

Коментуючи цей скандал, авіакомпанія Bravo Airways (яка повинна була забезпечити чартерні рейси в Україну) заявила, що переліт не відбувся, тому що Oasis Travel не сплатив рейс.

Джерело.

РЕКЛАМА: